Längtar..

Nu sitter ja på bussen på väg hem... Har ju jobbat kväll :) min handledare ja skulle gått me vabb idag så chefen hoppa in ist och ja fick gå med henne :) hon är ju genom snäll o go så det gick galant...:) fick beröm av henne , hon tyckte ja va mycket duktig och det känns riktigt bra vill ja lova ... Även att ja har haft fullt upp hela passet så har ja saknat min prinsessa nått enormt!!! Prata me mogge nyss och han berätta att han hade frågan tuwa vem hon älska,? Och vet ni vad hon hade svarar?! - mamma :) fattar ni man gråter av glädje och kärlek till denna finaste och underbaraste lilla tjej!!! Hon är verkligen ljuset i mitt liv... Längtar tills imorrn em då ja hämtar henne från dagis och sedan få tillbringa hela fredagen me henne:) Nää ska koppla av lite under buss resan! Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0