Mys söndag

ja idag har vi verkligen haft en mysig familje dag.. Den började med att jag fick sova fram till 10.. Sedan åkte vi in till torby en sväng för att köpa hosmedicin till Tuwis och ja skulle lämna in mina skor men det gick inte.. Min dragkedja pajades ju i vintras...
Tuwis ville ju oxå in till sagoland och där hittade vi ännu en julklapp till sessan.. Skönt 5 st klara!!! Det börjar ta sig.. :D

Efter det så åkte vi hem och bytte kläder och sedan begav vi oss ut i solen och in i skogen.. så massa lek o bus i skogen blev det... Hela varvet runt så va shiva me.. Och det gillade tuwis mycket!! :D

Men det har verkligen vart en skön och lugn dag, skulle inte vilja att helgen va slut redan, 1 dag till snälla.. :D
Men men ja jobbar kväll imorrn så lite ledig på fm..

Nää ska åter gå till att se Ensam Mamma söker..

Ha en bra o mysig kväll

pöss på er

 

 


Kommentarer
Postat av: maria

guuu va smal du ser ut gumman, kram på er

2010-10-17 @ 20:18:18
URL: http://nyllat.blogg.se/
Postat av: Lindsey

vilka fina bilder på er!! :)

2010-10-17 @ 20:45:21
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0