yr i bollen.. :(

Vaknade i morse av att jag hade sådan hemsk huvudvärk och att jag var riktigt yr i huvudet.. Det är otäckt.. Och det går inte över.. Har tagit panodil nu och ätit frulle men det vägrar ge sig.. Usch.. Hoppas det ger sig underdagen här bara.. :D orkar inte va yr hela dagen, man blir ju lite handikappad då.. men Min syster kommer vu vid 11-12 med charlie skönt och vet att man inte e ensam då iaf..

Nu på morgonen har ja skickat iväg beställning till vårat bröllop, egna servettringar med vårat egna fina monogramm som jag själv har gjort.. Är väldigt nöjd med det måste ja villigt erkänna.. :D
Monogrammet kommer ju pryda, inbjudningskortet,festprogrammet, servettringarna och gästboken om ja får som ja vill.. Blev lite dyrt att trycka på en gästbok men det är det nog värt.. :D
Man gifter sig ju bara en gång i livet, och nu när ja gjort ett eget monogramm så vill ja ju ha det på det mesta.. :D
Fasan vad vi längtar till den stora dagen..

Idag när Petra kommer så har hon med sig sin system kamera så vi ska ta lite kort på barnen till julkorten som man måste skicka in snart för tryckning.. Vi kommer sattsa på samma leverantör som förra året, det vart så uppskattat.. :D Vi ska ta ett kort på Charlie o Tuwis tillsammans och skicka till Mormor.. :D

I em så blir det handling på Maxi troligtsvis, kylskåpet börjar eka även skafferiet me.. Men ja tänkte även hoppa in på Toys´r´us och köpa ett dockhus till Tuwis som hon önksar sig till julklapp, och just det som ja vet hon kommer leka massa med har dom till kampanj nu, så bäst att passa på.. :D

Nehe, ska duka bort frullen och bädda sängarna i ett lugnt tempo känner ja..

Ha en bra onsdag..

Pöss på er

Förra årets julkort.. :D

 

Ps: Fick en fråga vart ja köpt advetsljustacken i ett par inlägg ner och den har ja klickat hem från Ellos.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0