Första dagen

Ja klockan ringde vid 4.50 imorse, det va såå svart ute så det va sjukt,, Mogge låg och snarka som en gris och Tuwis låg inne i sitt rum och sov ihop kurad så gick in och la på henne täcket och pussade på henne..

Bussen gick vid 5.40, ja började jobba vid 6.45 men va redan på US vid 6.00 så ja hade skaplig tid att ta på mig.. Men imorrn vet ja nu att ja inte behöver åka den bussen utan tar nästa buss..

Denna dag har  gått såå fort, det har vart lagom mycket att göra.. Jätte trevliga msk att arbeta med.. Jag har redan fått göra lite saker sj så det känns mycket bra!!Spännande,,
Så ja har kommit rätt kan ja lova, känner mig verkligen hemma här...
Fick sluta lite tidigare idag så mogge kom och hämtade mig i stan vid 15.30 han slutade oxå tidigare, bra när man kan samåka hem..
Väl hemma så mötes vi av en glad tjeja!!

När ja kom hem så hade ingen vart här och gjort nått med vårt badrumm, det är ju nu bara rörmokaren kvar, koppla in toa, handfat, tvättmaskin, torkskåp och badkar.. Så nu har det stått återigen en dag bara för att dom inte kommer, det känns inte bra kan ja lova... Man bor i skiten i onödan.. :( Inget skoj!!!

Ja va så trött nu efter middagen så ja däckade soffan, hade sådan huvudvärk, kännde mig allmänt dålig, men måste va för att ja är såå utmattad.. Vart mycket info idag, inte suttit ner mycket alls, glömde ju även frullen så har bara ätit en macka till lunch, druckit alldelses förlite!! Så bättring imorrn!!!
Imorrn ska ja inte gå me samma handledare som idag så det blir nått nytt.. Alla arbetar olika på alla olika sätt.. Så man har massa att lära sig.. Och detta läkarspråk, hihihi lite fattar ja redan nu... :D

http://barnloshet.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=244d9bf9-8017-43a7-83cf-378e56f381d0

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0