Massa bus

Ja nu har jag äntligen hämtat sessan från dagis.. Och hon hoppade av glädje när ja kom..
När ja kom in så hade ena personalen nått att berätta för mig:
Hon hade sagt att hennes flicka heter Fanny och Tuwis va tydligen sabb och säga att hennes flicka hette mamma.. Sååå himla go och söt hon e..:D

Dom tog ju foto idag och det va J falk som hade tagit dom, och förvånande så hade dom bara tagit utomhus bilder.. Och Tuwis har jacka på sig troligtsvis.. :( Hmmm Han hade tagit bilder när barnen hade lekt.. Åkt rutschkana, gungat mm så vi får väl se hur dom ser ut.. Ska inte dömma innan ja har sett dom. Men man bli ju lite fundersam över det, eller har ja fel?
Ja hade ju inte sagt nått om det va sol och fint ute nu är det helt grått och regnit.. Men men..

Innan ja gick o hämtade sessa gick ja över till grannen och snacka lite och drack kaffe, ja måste nog säga att jag har världens bästa grannar.. :D Dom är helt underbara.. Tack Fia för idag!!

Nu har vi jag o Tuwis busat på hennes rum, lekt med duplo, lekt i köket och bara skojat.. Såå underbart och bara VA med henne..:D
Snart ska ja börja med maten, pankakor blir det idag, gått och enkelt.. :D

Lite kort kommer :

 

 


Kommentarer
Postat av: Fia

Vi ska också äta pannkaka här, fast ugnspannkaka =) det är gott

2010-09-14 @ 17:09:41
URL: http://lillfia.blogspot.com
Postat av: Annie

Mysisar=) Men kunde dom inte tagit både inne och utekort? Man vill ju ha porträttbilder så man kan ge bort i julklapp eller hänga på väggen. Snart dags för Ellie oxå, för första gången;-) kram

2010-09-14 @ 17:40:50
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0