Tuwis i skolan

Ja idag blev det så att tuwis fick följa med till skolan för att ta det så lugnt med armen som möjligt!!
Mogge skjutsade in oss till skolan vid 8.30, vi hade typ ingen lektion idag heller.. Så det va skönt för henne att bara lyssna på teori... Så det vart lite prat och hon fick titta på film i Dags telefon.. :D

Jag redovisade vårt arbete med "STRESS" Tuwis satt hos mamma men även sprang fram till hem och målade lite på tavlan.. Hon va såå duktig... Inget tjut eller skrik.. Hon tyckte det va skoj!! Hon fick kritor att måla med b.la..

Efter skolan gick vi och åt lunch och sedan in i leksaks butiken för vi lovade henne en leksak efter sjukhuset igår och för att hon va så duktig!!!
Hon fick välja precis vad hon ville i butiken men hon valde nån sak som snurrar och blinkar.. Gullungen..

Idag har gubbarna vart här och lagt dit golvet i badrummet och det vart skit snyggt... Såå nöjd med golvet.. Väggarna är både jag och mogge lite skeptiska till..

Nu har Mogge kommit hem för dagen och nu har vi hela helgen tillsammans , fattar ni att ja kommer inte ihåg när vi hade det sist.. Helt underbart!!!

Så imorrn blir det namngivningskalas för Lea sedan får vi se, har pratat om att åka till mamma/mormor för att komma här ifrån och inte bo i skiten.. Men vi får se hur vi gör..
Nu ska vi iaf åka till andra lgh och duschar och sedan åker vi och handlar lite onyttiga saker för i kväll blir det fredagsmys... Ååååå längtar!!

Ha en bra kväll..

ANNIE:
Tack gumman för den fina kommentaren, som alltid får du mig på bästa humöret.. Såå glad att du är min vän!!!!


http://freecodesource.com/myspace-graphics/images_db/902/prod_682_34244.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0