Tionde april tjugohundraelva

Idag är det söndag den 10/4, igår va det svensexa för Mogge.. :) Han jobbade ju på k-rauta och ja hade lurat honom att möta mig utanför s:t lars kyrkan vid 13.45 för att ha ett snabbt möte med bröllops fotografen.. För han har ju bara 30 min lunch rast.. Så han ringde när han va på väg och han va lite små arg, för han tyckte allt va så onödigt och att han inte skulle hinna tillbaka till jobbet.. Men han kom tillslut och vi pratade lite och han myste med Tuwis innan alla kom fram runt höret av kyrkan.. Och Mogges min, hahah det enda han sa va; - Vad är detta? - Så detta menast alltså att ja inte ska jobba mer idag? hahha och sedan så tog ja bil nyckel och åkte.. och så gick grabbarna in på salong fame för kompisarna hade bokat tid för vaxning till honom, så total vaxning av benen och bikinilingen.. Han tyckte dock inte att det gjorde så ont, vad han säger iaf.. haha Efter det så fick han på sig ett par Y-front kalsonger o nya kläder och gå upp till en annan salong för att blir spraytanad.. Och efter det fick han på sig, vita dam linne byxor i stl alldeles förstora, en vit XL skjorta, vita skor, skjortan öppen ner till naveln ,massa guldkedjor runt halsen och sedan världens bakslick..
Grabbarna va tydligen inte nöjda med den bruna färgen (alldeles) för ljus så in på åhlens och köpa mer brun utan sol eller va det va..
Sedan fick han gå på stan och fråga om hans look va bra eller anus och han va tvungen att få 5 bra innan det va över... :D Hahhaha
Efter det så gick dom till strandgatan och körde 5 kamp...
Han va hemma vid 03.45 inatt och väckte mig och fråga mig hur länge jag hade kännt till detta.. :D han gick och la sig i badet med dusch stråle i 4h vid kl: 8 kom han in i sängen och la sig..:D
Han mår bra och har inte jätte bakis som han brukar va, utan till o me satt o käka frulle me mig, händer inte allt för ofta när det är dagen efter!!

Vid: 14.00 så va vi i vår kyrka för att ha genom gång inför våran stora dag, det va möte med alla präster och alla vårens, sommarnes brudpar.. Fick massa bra info, gå igenom tips på in o ut marcher, hur en vigsel går till.. o massa annat bra att veta.. Sedan va det en solist som va där o sjöng lite låtar som tips på solo sånger och hon sjäng en av sångerna vi ska ha, hon det satte spår, fick tårar i ögonen.. och längtar mycket mycket mer nu till dagen med stort D... Kommer bli så roligt!
Vilken undebrart och speciell dag det kommer bli..

Nu har vi ätit varmsmörgåstårta, sitter i soffan och bara slappar, ja har ju inte sovit så jätte bra i natt heller när inte M är hemma, vänder o vrider på mig, och mådde inte så himla bra samt att Tuwis låg o hostade konstant hela tiden..

Mee snuttan så är ögonen mycket bättre, öronen säger hon sj att hon inte längre har ont, dock så kom tempen tillbaka idag.. :( men nu på kvällskvisten är den borta igen!! Hoppas den håller sig borta me..!

Nehe, hoppas hon mår så pass bra imorrn så vi kan träffa mammorna, lina, Ankan o tina för latja lite.. Skulle va skoj!!!

Nehe, 1 h lite drugt kvar tills biggan börjar, ja hoppas att Rodney åker ikväll, vad tror/hoppas ni på?

ha en bra söndag 

Pöss på er

http://www.weddingannouncer.com/pictures/19780/customtext/586162/kaga-kyrka.gif

 

http://munkviken.se.loopiadns.com/uploads/images/Hjarta.gif

 

http://natalieshastliv.blogg.se/images/2011/bra-eller-anus_125052612.png

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0