4 dagar

4 dagar kvar tills vi åker mot varmare temperatur... Ska bli helt underbart skönt.. sola och bada och bara ro om varann.. helt underbart.. vi längtar så enormt nu.. dagarna sedan vi bokade resan har bara rusat föbi , det har gått så fort.. men nu sista veckan så känns det som dagarna är så långa och tiden står lite stilla men det är väl så som det ska vara... eller?
försöker ta vara på varje minut med tuwis nu innan vi åker.. kommer sakna ihjäl oss efter henne men vi vet att hon kommer ha det toppen bra.. Men ja vet att lördag morgon när vi lämnar henne kommer bli så jobbig och tung, många tårar kommer fällas, gör dock redan nu när ja skriver om det.. Me ja ska försöka att inte visa nått för henne får bryta ihop i bilen sedan.. :/ Vet hur ja är.. Mogge kommer inte ta det lite tungt som ja.. ja tycker dock det är jobbigt att lämna henne på dagis fortfarande... när ska det bli bättre?
just nu ligger jag i soffan och slappar och myser medans Tuwis är utklädd prinsessa och springer och busar och min man har satt upp sina trummor som han fick i födelsedagspresent och spelar för fullt i sovrummet..
hoppas vi hittar nått hus snart så han kan få ett litet musik rum så han kan ha sina trummor, akustiska gitarr, el gitarrer så han kan spela vad och när han vill..  :)
Va och tittat på ett hus i söndags med är lite tveksamma tyvärr även att huset ligger på rätt sida av stan alltså här omkring vi bor redan... :D
Imorrn är det jobb jobbar kväll och sedan dag och sedan har ja semester i  dagar, jippi!!!
Nehe snart börjar halv åtta hos mig och ja ska innan dess slänga i Tuwis lite kvälls mat...
Va rädda om varann..
Pöss
Våran lilla puss prinsessa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0