Bröllops bild i LP

Idag är ja ledig, känns underbart.
Gårdagen gick fort även på jobbet då det va lugnt och sanat kändes att det va söndag.
När ja kom hem så va det bara at hålla tempot upp så ja började stor städa.. Skönt och få det gjort och inte göra det på dagarna när man är ledig lr hur?
Vi hade lite mys igår kväll me, käkade tacos och myst.. Låg och kollade på filmen på 4:an med Will Smith, ( livet efter lycka) tror ja den heter va, har sett den måna gånger men den är bra tycker ja..
Idag jobbar baby och ja o tuwis är hemma, ska snart åka iväg och köpa lite saker till bröllopet på lördag..
Leta en klänning till Tuwis, vill ju att hon ska matcha mig och Mogge, ja ska ha en gul klänning, mogge gul slips men det verkar va svårt att hitta nått gult till sessan,, Men men får leta vitare.. PoP brukar alltid ha det man är ute efter..:D
Ser verkligen fram emot att se mina bästa vänn gifta sig med sin stora kärlek.. Ska bli skoj.. Och vackert och ja vet att inte ett öga kommer va torrt.. Kommer ihåg som det va igår hur ja kände veckan innna vårt.. och skulle kuna göra om det varje dag.. Den dagen va verkligen den näst bästa efer dagen då tuwis kom..
Vilken kärleks dag, vilken adrenalin, vilken stress men helt underbart!!!!! Längtar tillbaka.. Och det bästa av allt är ju att Mogge säger ofta att han skulle vilja göra om det igen... Så blir kanske att förnya om 10 år.. ;) Vem vet.. hihi
Denna vecka kommer vi va i Linköpings Posten med vår bröllops bild dock en annan än den i corren, så håll utsik.. :D
Nehem sminka sig lite och se anständig ut kanske innan man visar sig bland folk.. hihihi
Ha en toppen dag.. Pöss på er
Lite att tänka på:
♥Visste du att den som framstår som mycket stark, oftast är den som är känsligast?♥

♥ Visste du att den som lägger all sin tid på att ta hand om andra, kan vara den som mest behöver pysslas om? ♥

♥ Visste du att de tre saker som är svårast att säga är; Jag älskar dig / Förlåt mig / Hjälp mig! ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0