I tidningen...

Imorse när klockan ringde så va det segt kan ja lova,, Herregud.. Lika segt va det för min man o dotter..
Ja åkte ju när dom började vakna till..
Dagen på jobbet har vart i ett bra tempo.. Man har hunnit me pat. och vi har haft det bra.. Man blev seg som vanligt på em.. :D
Efter jobbet så va ja o hämtade sessan på dagis, och hon vart överlycklig av att se mig.. Så skoj och komma då och mötas av en glad tjeja.. Men samtidigt trött.. Blir lite långa dagar imellan åt men men så är det i verkligheten.. :D
Idag va vi även i tidnignen i Linköpings posten.. Och vi är nöjda med annonsen, men bilden i tidningen är ju bättre men men så är det.. Denna bild är så fin när hela är me...:D
Nu är ja ledig resten av denna vecka, skönt kan ja lova,,,
Imorrn ska ja till läkren för magen igen, se vad som sägs, lite nervös som vanligt men extra denna gång.. ;)
Ikväll så händer det inte speciellt mycket här hemma, slappa och bara mysa...
Ta han om varann
Pöss

Kommentarer
Postat av: anonym

E det bebis på g? Då du e extra nervös?

2011-08-10 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0