Oslagbara

ja ser tillbaka på den näst storta dagen i vårt genemsamma liv varje dag och blir så varm i hjärtat och full av kärlek..
Jag är äntligen blivit fru till den manen jag älskar så enormt mycket och har vart en stor del i mitt liv nu i 9 år..
Känns helt underbart och är så lycklig..
Vi har haft motgångar i tiden med varann, men vi har tagit oss igenom dom och har bara en framtid framför oss.. Som säkert kommer bli tuff men oxå helt underbar..
Vi har en aldelles underbar liten dotter som skänker glädje och kärlek varje dag..
Vad skulle jag göra utan er två Mogge & Tuwis ni är ljuset i mitt liv..
Älskar er för alltid..


Vår låt so vi hade på Tuwis dop, på vårt bröllop och som kommer finnas me vid nästa barns dop
En låt som betyder så enormt mycket för mig och för oss..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0