Scrappat..

ledig dag, skönt..

Vi slappade på fm sedan så drog ja och min underbara lill sessa in till stan.. Vi gick till scrapbooking butiken och inhandlaade lite inför lite scrapping ikväll.. Blev massa fint att pilla med, Tuwis fick en egen liten påse så hon skulle oxå scrappa såklart.. :D Skruttfia..
Efter det gick vi och letade gul klänning till sessan inför bröllopet på lördag men vi hittade ingen.. :( Tråkigt.. Någon som har tips?
Sedan gick vi och käkade lunch, vart spahetti och köttfärs sås till sessan och lasagne till mig på pasta resturangen på platensg. jätte gott men mättande som tusan...
Sen poppade vi lite i bilen till Eric Saade , tuwis är ju så otroligt underbar och kan texterna och hon sjunger ut allt hon kan, helt underbart att se och lyssna på.. Mammas lilla sångfågel..

Vi skulle möta Mogge vid Maxi vid 16 så innan det han vi kolla sagoland och rum och interiör, den butiken älskar ja,, Helt underbara saker...
Hittade en lampa som ja skulle vilja ha *2 st i köksfönstret dock är den lite allt för dyr.. :/ spara finnt det nått som kallas.. :P
Imoorn jobb igen och även onsdag sen är ja ledig fram till måndag v.33 underbart.. Och då är det bröllop..:D hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0