Fredags mys

Jaha fredag idag, mogge har vart ledig, han ska pröva jobba imorrn med sitt knä.. han har ont fortfaradne och lite svullet är det.. Snart 1 vecka sedan vi va på Us och tömde det och konstigt att det inte blivit bätte så troligtvis en skada när inne som dom redan i måndags befarade... :( Min stora älskling! Hoppas han blir bra snart!

Idag när vi va lediga eller ja iaf på fm så åkte vi och handlade vi, och vi va inte ensamna på Maxi kan ja lova.. Men vi va även och testade lite skor till Mogge till bröllopet, men hittade tyvärr inte några som han gillade så där direkt så suga lite på det.. och vi va inne på Triumph och tittade på underkläder till mig till bröllopsdagen. och hittade båda BH och trosor som satt klockrent och va såå fina! Och som många säger så får man en annan bh stl efter man vart och testat bh sådär men ja hade det ja har.. Skönt! så ja inte gått runt i förstor BH.. Men exakt rätt.. Bra där..:D
Mogge gillade underkläderna me, skönt och höra.. ;)

Vid 15.00 så åkte ja iväg till jobbet och lämnade min älsklingar hemma, som tog en promenix i Tallis så tuwis fick busa och sedan vet ja inte vad dom har gjort!
Det va lite motigt att åka till jobbet idag när man hels vill va hemma och ha fredags mys, men när man kommer dit så är det toppen.. trivs kanon bra! Världens bästa arbetskamrater och ledning och boende..:D Men nu 1 vecka kvar sedan är det slut för mitt vikariat.. Men då börjas det lite på US ist sammtidigt som ja jobbar timmar på Åleryd! Toppen!

Nehe, nu har sessan somnat mellan mamma & Pappa så ska bära in henne och sedan mysa ner mig i soffan med min blivande!

ha en trevlig kväll

Pöss på er

http://www.steenstrom.com/upload/Kj%C3%B8pesenter%20SE/Etage/Butikernas%20loggon/logo%20400x271/triumph.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0