Äntligen Helg...

Äntligen helg, så får man säga när man verkligen har längtat efter den , eller hur? Så skönt och sova lite sängre än till 05.45 imorrn...

Idag efter jobbet vart det att hämta sessan på dagis och sedan liten tur till maxi för att köpa små saker som saknades till kvällen och middagen..
och vi köpte tom varsin semla, det va gott..

När vi kom hem så har vi suttit och pärlat, vi har pärlat pärlplatta, pärlat halsband-.. Hon är så duktiog min lilla tjejja!!!

Nu står maten i ugnen och ja ska snart steka köttet, kvällens middag består utav..

- Hasselbacks potatis, helstekt ytterfileé, tsatsiki/ bea-sås, sallad  och gott dricka..:D mumma va!! Vi älskar´t!!
För idag är det fredag och det menas fredags mys och det missar inte tuwis kan ja lova!!!
Under middagen kommer Mogge springa imellan tv:n och bordet för att inte missa handbollen, dåligt planerat av oss att äta när handbollen är..:( Men men så blev det..
Men Heja Heja Sverige!!! komigen nu grabbar, slå Frankrike...

Imorrn så åkter och ja och Tina till sthlm och ska va lite modeller.. Skoj.! För Milla då.. Hon som även ska göra min brud frisyr! Kommer bli skoj och spännande..

nehe, spisen kallar..

Ha en bra kväll

Pöss på er

http://www.ekoxen.se/sve/images/HandbollsVM2011.jpg

http://nichole86myblog.files.wordpress.com/2010/05/sverige-flagga.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0