Det flyter på..

Ja idag va det verkligen skönt och få sova lite, jag och Tuwis har legat och myst i sängen till halv 11.. Underbart!! Kändes som det va väldigt länge sedan!!!
Ja vaknade av ett samtal på 010 nummer alltså landstingen och orkande inte svara så dom pratade in på röstlådan och ja lyssnade av då va det chefen på 21:an där ja hade min APU i höstas.. Så ja ringde upp omg. Och hon frågade hur min arbets situation ser ut för tillfället och ja sa ju som det va att ja har ett vik. fram till siste feb. och efter det har ja inget och hon ville att ja skulle komma till dom och arbeta.. Så hon skulle se till att jag blev anställd nu från 1 mars på bemmaningen till en början och när det finns en tjänst ledig eller vik så får ja den på 21.an.. Hur underbart är inte det.. Vilken nyhet och vakna till.. Får ja jobba med det ja vill.. Vilken dröm.. Är såå lycklig kan ja lova!!

Idag får Tuwis följa med min en liten stund till jobbet, tills mogge kommer och hämtar henne, körde ihop sig lite.. Hon har ju studiedag idag på dagis.. Men det kommer bli skoj.. Dom gammla kommer bli roade av att ett barn kommer..:D Kommer dom tycka är jätte skoj!!

Idag fick ja även mitt betyg så ska in till chefen och me om löneökning omg.:D Känns underbart!!
Vilken dag!! Kan det blir bättre.. :D

Ska plocka iordning lite innan avfärd till arbete..

Ha en bra dag

Pöss på er

http://theblogmadeforyou.blogg.se/images/2010/vad-r-lycka_91383676.jpg

 


Kommentarer
Postat av: Mirelle

Hej Sofia!

Måste först säga att din blogg är så rolig att följa, du skriver om intressanta saker och man blir glad av att få följa alla dina roliga nyheter i livet.



Jag tycker att du verkar vara en underbar människa, du har en fin man och en jättefin dotter som du kan vara stolt över. Tänk att finna kärleken så tidigt i livet som du gjorde. Och alla glada nyheter du får i livet, jobb, körkort, utbildning, bröllop mm...du får säkert all denna lycka pga att du är värd den. Du är verkligen min idol och jag beundrar dig väldigt mycket! :) Hoppas att du aldrig slutar att blogga, din blogg av alla jag läser är bäst!



Ta hand om dig! Många kramar från tvåbarnsmamman Mirelle!

2011-01-17 @ 16:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0