Kan man va tröttare!?

Klockan ringde vid 06.00 imorse och ja fick knappt upp ögonen, men magen va i fullgång av smärta.. Så va tvungen att gå upp av 2 anledningar.. Hade sådan smärta i magen så det va sjukt.. Tog ingen smärtstillande innan ja kom till.. Men kunde inte hålla mig längre då ja parkerade på jobbet..
Och under hela dagen har ja gått med smärta, den släppte inte.. Men jag har arbetat på, vägrar låta magen ta över.. Absolut inte!!!
Men idag har ja arbetat 6-45-16.00 och shit vilket rävpass, vid 14.00 så kom tröttheten ikapp mig och ja orkade knappt håla ögonen öppna, det va ingen ideé att sätta sig ner för då kommer man inte upp, bara att hålla igång hela tiden!

http://veronicalindrot.blogg.se/images/2010/sleepy_67890759.jpg



När klockan äntligen slog 16 så va ja snabbt ut i bilen och åkte till Tuwis, vad ja hade saknat henne.,, Min lilla prinsessa..
Nu har vi slängt in lite varma mackor i ungnen och ska snart äta, ska bli mumma..
Kvällen kommer föroppningsvis bjuda på nån bra film och massa slapp i soffan kommer somna tidigt känns det som, klockan ringer vid  6.00 imorrn igen för ännu mer jobb.. och då ett delat arbetspass.. Jobb mellan 7-12 och sedan tillbaka vid 16-20.30.. och Måndag 6.45-14.00 på tisdag då ja e ledig kommer ja sova,det kan ja lova er!!!!

Nehe, nu e maten klar.

Ha en bra kväll

Pöss på er

http://4.bp.blogspot.com/__ReTxTK8fmM/S4GxAqSyrbI/AAAAAAAABY8/3wg8I9bDlEs/s400/IMG_4561.JPG

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0