Ledig dag = slappis dag ;)

ja natten har vart lite halv tuff, Tuwis drömmer eller liknande.. Hon va halv vaken vid halv 3 inatt och hysterisk för att hon inte hittade nappen... Sedan somnade hon om när ja gick in till henne med ny napp och en till så hon höll i en som hon vill göra.. Sen vid halv 5 så kom hon in till oss och ville att ja skulle komma och lägga mig i hennes säng,men det ville ja inte så då vart hon arg och ledsen på mig.. Men kan ju inte ligga där inne, får ont direkt.. Men fick henne lugn efter en stund så somnade hon i min famn och sedan väckte hon mig vid halv 10.. Det va välbehövligt!!

Mogge har ju idag jobbat så jag och tuwis har haft slappis dag sj, vi har verkligen inte gjort nått.. Ja har ringt och gjort lite ärenden som va behövliga, tvättat massa och bara myst!! Underbart!!!
Mogge började ju 7 imorse och jobbade till 16 så när han kom hem så åkte vi nästan direkt in till stan, ja skulle kolla på ett par servetter till bröllopet, vill ju ha rosa 40*40 servetter och skit svårt att få tag på så va inne på tårtverkstan och som skulle kolla runt lite bland olika leverantörer och idag hörde hon av sig och hade hittat en, så va inne och tittade och beställde dom.. Hon hoppades att allt såg bra ut hos leverantören med dessa så det inte skulle bli nått krångel..
Så  nu är det bokat prel. skönt att va en bit på väg nu..
Efter det så va vi på MQ och bytte en t-shit som migge fått som va för stor och efter det en sväng till mamma o leffan där vi åter igen pratade om bröllopsbågen och ja lämnade bild på en ja gillar, så leffan fixar den..:D Skönt!!Och mamma dekorerar den, kommer bli kalas!!
Vi hämtade även deras andra bild som vi ska låna i helgen för båda två jobbat ju och vi behöver 2 bilar, tyvärr.. Tack snälla!!

Nehe, Tuwis sover och vi har lite mys tid tillsammans ensamna, lyx!!! Så bäst att ta vara på tiden..
Ha en bra kväll..

Pöss på er

http://lonnblad.blogg.se/images/2009/brud_54503940.jpg

Söt brudbåge..:D

 

Visar ej våran..:) Den får gästerna se den 28 Maj..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0