Mitt 2010

Hittade denna lista på Lovisas blogg, lite tidsfördriv..:D

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag friade till Mogge den 14 Februari, började med körkortet, tog examen!

Har du några nyårslöften?
Nea inte, tror inte på det iaf..

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Tina & Robin fick Lea, bla.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
14 feb då ja fria,

Vad var din största framgång 2010?
Blev klar uska och började på körkortet i dec och hade det i handen den 3 Januari 2011

Största misstaget?
Kugga på körkorts teorin

Bästa köpet?
Bröllops klänningen, tärnklänningen och vigselringarna bla.

Vad spenderade du mest pengar på?
Just nu, bröllopet..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min underbara och fina dotter som ger mig glädje o lycka varje dag, även min blivande man såklart och min underbara familj o släkt utan er vad skulle jag göra och ta vägen!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Från och med Du

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ja va nog gladare iaf jämfört med året innan..

Vad önskar du att du gjort mer?

Röra på mig, äta bättre, tjäna bättre .. ;)

Favoritprogram på TV DW, Couger Tows, inrednings program

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade den med familj, släkt och vänner

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Ingen speciellt, spenderade ju sista halvåret i vita sjukhuskläder så ja gjorde 2 apu perioder där.. Annars, svart, ginakläder som alla andra.. ;)

Den bästa nya personen du träffade? Vet inte om ja träffat någon ny person, eller iof alla underbara msk ja har arbetat med på US.. Ni alla är underbara!!




http://1.bp.blogspot.com/_rVTgeS_oZGM/TRe_JZ2OS3I/AAAAAAAABsQ/VfQNNTYHWHw/s1600/00000125e219d58bd1c46d06007f000000000001.2010_1.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0