Sj i bilen..

Jaha, natten har vart jobbig, jag har mått lite halv kasst.. Fick väldigt ont i magen igår kväll och mådde illa som fasa av smärtstillande tabletten jag tog så det va bara att gå och lägga sig och sedan toa besök tätt.. Jäkla skit magen.. Ja önskade mig en ny i julklapp men det gick visst inte att ordna..:D Så ja lär få leva med detta hela mitt liv... Bläääää
Ja fick byta plats med Mogge inatt så ja sov på hans sida nära badrummet och det går aldrig bra att sova på den sidan.. Fattar inte varför det ska vara så svårt att sova på den sidan.. På min sida sover ja som en stock och mogge me nu i natt när vi växlade.. Men nu mår magen bra men är bara lite seg men fick sova till 11.00 inte illa va.. hahah

Vart en låååång familhe frulle, läsa tidningen, snacka skit, dricka kaffe och pratade massor om det kommande bröllopet.. Inte långt kvar nu... hihihi

Idag jobbar ja börjat kl: 15.00 då ska ja sj ta bilen till jobbet.. nervöst och spännande.. Alla snackar om att första gången när man kör sj i bilen är skön!!! Är det så!! Ja får väl se i em..:D Är lite spänd och förväntansfull pch det a ju tvunget att snöa på mycket idag.. Men men det kommer gå bra!!!!


PS: jag har ju lite barnkläder ute på blocket. bla. ett fleece fodrat regnställ i stl: 100 oanvänd nån som är intresserad? Hör av er: 170:-
Bra nu till våren..

Nehe, ska umgås lite med min fina och underbara dotter innan jobbet kallar..:D  Ha en bra dag..

PS: Någon som är intresserad utav smyckesparty igen hemma hos mig, samma tjej som tidigare kommer isf!?? Hör av er så ja vet om intresse finns..



Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå ja jag är intresserad av ett smycke party blev förtjust i detta hals/arm band där det stod mormor på hihihi kram

2011-01-05 @ 13:47:19
Postat av: Louise

Jag skulle jätte gärna vilja komma :)

2011-01-05 @ 14:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0