Skridskor

Ja som ja skrev i inlägget innan ang, lösen.. Så får vi se hur ja gör, som min moster skrev kommer tappa massa läsere och det vill ja ju inte.. Men ja har ju mina trogna läsare.. Det känns toppen bra.. Tack snälla för att ni följer mig och min familj.. Och att ni är så många.. Glädjer mig mycket!!!

Idag så va vi på roxen och åkte skridskor, dock inte jag och Mogge, jag har inga och tror tyvärr inte att mitt knä pallar det.. Skulle verkligen vilja åka för det är ju så skoj.. Mogge orkade inte leta fram sina kanske till nästa gång.. Det va ju första gången idag för Tuwis, sedan hon fick dom på julafton.. Det tog lite tid innan vi fick på dom, det är ju tajt.. Och tror vi knölade till det extra mycket för att få i foten men man lär sig av sina misstag.. Tuwis va laddad och gillade det.. och skrattade högt.. Vi byttes av att hjälpa henne, det gick ju sj inte att släppa henne.. Och hon rörde inte så mycket med benen men det kommer det me, det va ju trots allt första gången.. Såå duktig mammas tjeja.. det blåste ju tyvärr storm där nere, så får åka ner nån dag när det är lite er vindstilla så kan man ha med sig lite varm chocklad och ficka och frukt och ha en hel dag där nere.. Mys... Tur att ja fick bra vinterkläder i födelsedagspresent som ja verkligen inte fryser i..:D Underbart!!! Mycket bra!!

Imorrn jobbar karln så får se vad ja och tuwis hittar på, blåser det inte storm så går vi nog ut och åker snowracer och pulka,, Skojsigt!! Hoppas det är lite pluss så kanske man kan göra en snögubbe eller liknande..:D Har ju inte gjort det i år ännu, dåligt eller hur?
Men hon har lärt sig att göra snö änglar och duktig är hon på det.. mammas lila snutta!!

Nehe, dax att återgå till det ja gjorde..:D

Ps: Gårdagen va toppen bra, ett bra, lugnt och mysigt slut och början på det gamla och nya året.. Det vart god mat och gott dricka. Sj bästa främmandet!! Tack ännu en gång..:D

Ha en bra start på det nya året!!!

Pöss på er

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0