Solig söndag

Ja som ja skrev igår vuxen tid, vad är det? Så fort vi la oss i soffan och höll om varann och tittade på en film som vi för en gång skull va eniga om så somnade ja på 2 röda.. Rolig flickvänn va.. Hihi Sååå tråkigt!!!men men ja sa förlåt imorse och mogge bara skratta och sa att han inte e förvånad.. - Va då är det vanligt.. *skämt osido*
Men jag har vart så trött, denna vecka har verkligen tagit pusten ur mig.. Skönt och va 3 dagars ledig men oandra sidan så jobbar ja hela näste helg, hur kul e det.. När Jimmy ska ha sin 30 års fest och så kan man inte komma.. Känns surt men men!! Sorry!

Idag så skjutsade jag och tuwis våran älskade Mogge till jobbet för idag ska vi till Lina & Theo och många mammar och barn kommer så vi ska ha massa mys och barnen får latja lite.. Skoj nu är när barnen är så stora så man kan sitta och tjattra med mammorna inte bara spriga efter dom små...:D
Kommer Tuwis älska..  Igår träffade vi tuwis kille på tallen, lilla Oliver och efter det så har det vart så mycket prat om oliver och saknar honom och så och så vill hon till dagis,, Idag grät hon för att hon inte kunde gå till dagis.. Hon har nu vart ledig så länge från dagis.. Vill ju inte ha henne där när man sj är ledig, känns lite dumt.. Vill ju ha henne hemma och umgås med henne så mycket som möjligt.. Men förstår att dagis betyder mycket för henne me, alla hennes kompisar och så.. Men på tisdag så återgår hon dit.. Snuttan!!

http://4.bp.blogspot.com/_eAONSiPNBa4/TIugvtUUmFI/AAAAAAAAAII/5V2AZNPKQPU/s1600/dsc00496.jpg

Tuwis dagis Ugglan



Nehe, dax att duka bort frullen och bädda rent i våran säng innan duschen och avfärd.. Ska även på hem vägen sedan innan vi hämtar mogge åka och titta på ett par skor till mig, mina nya vinterstövlar har ju gott sönder.. Vet inte vad ja gör men varje år samma sak, dragkedjan pajar.. Ocj nej det är inte för att mina vader är för tjocka .. :D Dålig kvalite, kanske.. Nån som vet några snygga svarta skönt ej högklackade stövlar??

Idag åker även syster och sambo till THAILAND, bussen går 11.30 så snart så, hoppas dom får en bra resa..:D Har skickat med lite så hon får handla åt mig, mogge och Tuwis!!!

http://www.realtid.se/ArticlePages/200807/23/20080723191133_Realtid270/crocs_W_200.jpg




Ha en bra dag.. pöss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0