Tack !!!

Ja igår va mamma & Leffan här och ja fick en jätte fin blomma som Grattis till Körkortet.. Blomman va så fin och pryder mitt köksbord så himla bra.. Tusen tack!!!! Gulliga ni här..:D

 

Idag jobbar Mogge, han hoppade in ist för en jobarkompis som ville vara ledig.. Han är underbart snäll min blivande man.. Jag & Tuwis körde honom imorse till jobbet för vi behöver ha bilen och vi ska sedan hämta honom när han slutar.. Nu ska vi straxt åka och hämta Emelie för att sedan åka ut till Ekängen och ta en fika och säga bye bye till Emelie som imorrn åker till Thai.. Hon ska köpa lite kläder och skort till Tuwis..:D Bra bra!!!

 

Kvällen kommer vi spendera hemma bara vi tre och ha det såå mysigt!! Underbart!! Och ikväll även en bra film å tv.. brokeback mountain Ja gillar den filmen men dock inte Mogge men vi får se hur vi gör...:D

 

Ha en mysig dag och kväll

 

Pöss på er

 

http://djungelsoda.files.wordpress.com/2010/06/heath_ledger_in_brokeback_mountain_wallpaper_1_1280.jpg

 

http://www.thecinemasource.com/moviesdb/images/Heath_Ledger%20-%202%20-%20Brokeback_Mountain.jpg

Han va en riktigt bra skådis måste ja bara säga.. Love him..

R.I.P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0