Vilken skit natt..

Natten till idag va verkligen inte rolig måste ja säga.. Jag somnade inte ens, gick in och la mig innan Mogge för han skulle kolla på någon film och det pallade inte ja som skulle upp ovh jobba..
Men endå kan ja inte sova.. Tycker inte om att sova helt sj i sängen,, Måste sova med min blivane man då sover ja bäst... :D Och ännu bättre sover ja när Tuwis sover hos oss...:D
Tuwis kom in pigg vid 02.00 och ville se på bompa , men det fick hon verkligen inte kan ja lova men hon låg och snackade ett tag om både det ena och det andra.. ja försökte prata med henne när hon frågade nått samtidigt som ja hade sådan huvudvärk, shit vilken värk, när ja vände mig om så började ja må illa.. Låg och tröck på huvudet och försökte göra allt jag kunde för att den skulle försvinna men det gjorde den inte.. :( Ja somnade vid 05.10 och klockan ringde 05.55... Mycket sömn va.. eller inte.. Men men upp och hoppa och åka till jobbet.. det har vart segt idag kan ja lova men ja har klarat mig igenom dagen med nöd och näppe känns det som nu..
Efter jobbet va det och hämta sessan som bra hoppade i matstolen när ja kom till dagis , dom satt och åt mellis.. Det va så skönt och mysigt att krama henne..:D Har saknar henne massa!!
När vi kom hem så la vi oss och myste i soffan och tittade på lady och luffsen.. Och sedan blev det massa bus efter det innan middagen..
Mamma och leffan kom förbi på en fika och massa snack.. skojigt!!

Nu har ja precis duschat och sitter och slappar i soffan med min favvo kille och bara slappar, väntar på att Fuskbyggarna ska börja, sedan blir det nog sängen för mig för klockan ringder vid 06.00 imorgon igen..

Nehe, ha en bra kväll..:d

pöss på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0