4 dagar ledigt

gick av mitt arbetspass i torsdags kl: 21.30 och sedan kliver ja på igen på tisdag kl. 8 för utbildning.. :D Känns skönt.. men shit vad ja trivs på mitt jobb, med arbetet, cheferna, arbetskamraterna.. Älskar´t...
Är så glad att ja har fått chansen att bli en av dom på kirurgen.. :D

Igår va vi bjudna på firma fest med Mogges arbete.. Min mage hade ju tyvärr krånglat hela dagen, natten till går vart det inte många minuter sömn tyvär.. och smärtstillande hjälpte inte.. men som ni vet har ja världens underbaraste dotter som lät mig sova fram till 11.. hon är bara underbar.. mogge började ju jobba vid 7..
Men när vi väl kom upp så höll smärtan i sig, men som ni även detta vet så kommer ja inte tillåta att denna skit sjukdom ska ta över mitt liv.Så ja gjorde sådant som ja kanske inte skulle ha gjort.. ja städade, tvätta och höll full rulle och efter det ringde ja mamma och bad henne följa med på IKANO en sväng, hade en del ärenden.. Men våga inte gå själv efter som magen va som den va och ifall nått skulle hände.. otäckt om nått skulle ske o ja e själv med Tuwis.. Går inte.. en annan sak om ja är sj.. Men snälla mamma kom direkt och mötte upp oss.. och hjälpte mig med allt ja behövde hjälpt med.. TACK älskade mamma!!!

På sen eftermiddagen började magen ge sig, så ja följde med på firmafesten, men drack ej ifall nått skulle inträffa.. Men det vart tapas nere hos dom och vi hade jätte skoj.. sedan vart det taxi till cupolen där det va livat.. Det va skoj och träffa alla som mogge pratar om få ett ansikte.. Vi va hemma vid straxt innan 1, leffan hämtade oss.. Dom va barnvakt åt sessan.. Och dom hade haft skit skoj me.. Ätit tacos, vart och tittat på när Robin spela fotboll och sedan satt på trassel och bara myst.. Tuwis hade somnat men mamma o leffan gillade filmen så dom va tvugna att se klart den.. hahah Men ni som inte sett den, det är en väldigt bra Disney film... :D
Tack igen för hjälpten!!!

Idag har vi inte gjort mycket, mogge har vart bakis och vi har bara slappat, ätit god mat, vart och hyrt filmer och bara myst hela familjen.. helt underbart!!!
Tuwis har dock fått feber, tempen visade 39 grader inte bra..:D Men hoppas det vänder tills imorrn..Mamma & Pappa älskar dig...

Klickade hem lite kläder till lill snuttan från H&M och Ellos i veckan och även till mosters lilla kille..klicka hem en sådan fin klänning till snuttan som hon ska ha på midsommar.. och hon vart så otroligt vacker mammas kicka, sådan mor sådan dotter... ;)

denna, och ett par hallonröda leggings till...

Mammas midsommar tjej..

 

 

 

 

 

Kläder till challe.. :D

 





idag är det 3 vekor sedan vi gifte oss, shit va tiden springer iväg..Fick ju här om dagen skivan med alla bilder från fotografen och som ja skrev så så är det många fina bilder och vi har ännu inte bestämmt oss vilka bilder vi ska ha i tack kort, i corren mm.. men det kommer det är ingen bråtska..:D

3 veckor av lycka och fortfarande har ja svårt med att presentera mig med mitt nya namn.. :/ men det kommer väl.. :D




Kommentarer
Postat av: Sofie

En liten fråga..innan operationen ska man ju duscha i nått inte allt för mysigt. Tror du någon märker om jag smyger i lite balsam i håret?? Eller är det dumt att inte följa reglerna? Kram Sofie

2011-06-20 @ 14:22:21
URL: http://sofnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0