Jaha, dåligt uppdaterat

Nu kommer nått du kan läsa, Sofie.. :) skoj och se dig idag.. :D


ja det va ju ett tag sedan ja skrev, ber om ursäkt,, men tackar för att ja har mina trogna läsare kvar endå..  :D Ni är BÄST!!!!

Sedan bröllopet har man levt i en liten bubbla, precis som ja skrev i det förra inlägget.. Även att man har kommit tillbaka till vardagen..

Igår fick vi skivan från fotografen som va med innan kyrkan och fotade oss, i kyrkan under vigseln och efter vigseln utanför kyrkan och när vi åkte iväg.. :D
Det va ett par bilder kan ja lova, och dom vart jätte fina.. Det blåste ju storm tyvärr denna underbara dag så det syns tydligt på vissa bilder men charmigt på ett sätt iaf.. Vet inte hur vi riktigt ska kunna välja ut bild till tidningen, tackkort och som förstoring.. Får ta och sätta oss några timmar och diskutera och välja.. Svårt..:D
Men man har några favoriter.. ;P



Har precis kommit hem från ett kvälls pass på jobbet och satte mig direkt vid datorn, ovanligt? - nopp.. :)
Mogge sitter vid tv.n sociala makar... ;)
Imorrn är ja ledig och ända fram till tisdag, underbart.. Imorrn ska vi på firma fest på mogges jobb, ska ner till bossgård först och sedan ska vi till Cupolen.. :D Ska bli skoj och träffa alla och för engång skull kunna få andvända mina vigselringar.. När man jobbar som ja gör hinner man ju inte använda dom, får ju inte ha dom på när ja jobbar.. ;(

Nehe, ska ta mina mediciner och sedan krypa ner i sängen.. :D

Vi för alltid.. :D



Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Sofie

:) åh vilka fina ringar! Kul med uppdatering ;) kram

2011-06-16 @ 23:06:30
URL: http://sofnys.blogg.se/
Postat av: Jessica

jättefina ringar!!!

2011-07-15 @ 10:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0