Lever i en bubbla

Idag är det 1 vecka sedan vi gifte oss och man lever lite i en bubbla.. Idag har ja dock jobbaat lite skillnad mot förra veckan.. men hela dagen har ja gått och tittat på klockan och tänkte på vad ja gjorde vi denna tid för en vecka sedan... Längtar tillbaka och när ja gör det blir ja så varm i kroppen och njuter igen.. För det va den näst bästa dagen i mitt liv..

Och idag har vi firat lite, ja köpte med tårta hem från jobbet, och sedan när vi alla va hemma så gjorde vi oss iordnign och åkte till Kanal Krogen i Berg och åt middag och hade en mys kväll.. käka glass och gick längst kanalen.. Helt underbart mysigt.. med min fina familj.. min MAN.. :D

Dock när ja skulle betala våra glassar så har ja tappat mitt VISA kort, shit.. vart arg på mig själv men bara ringa banken och spärra det direkt så skickar dom ett nytt inom 3-4 bankdagar.. skönt det.. :D

Nehe, ska umgås lite med min man, på balkongen, ljuset är tänkt och ett glas rött står brevid.. Mys kallas det..

Hoppas ni har en lika bra kväll som oss..


Puss på er

Bilder från kvällen i berg:


Min fina man.. :D

 

Våran sötaste tjeja!

 

Mina älsklingar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0