Midsommar Helg..

Det har verkligen vart dåligt med uppdateringar på bloggen, lika dåligt som detta sommar väder.. Menmen är vi förvånade över vädret? - Nae va eller inte ja iaf...

Sedan senast inlägg så har det inte hänt speciellt mycket, man har jobbat och sovit typ..

Helgen har vart midsommar firande, i fredags va vi i Ekängen och sedan i ljungsbro hos fam. Jigerström/Netzell? Danne, lina med kids va oxå där såå skoj.. Vi grillade och hade det mysigt som vanligt..:D Klockan bara sprang iväg, vi tänkte att vi skulle va hemma skapligt för att ja skulle jobba dagen efter började 6.45 men vi va hemma straxt innan midnatt.. Men men det är bara midsommar  1 gång om året.. Barnen lekte som aldrig förr...

Låna lite bild av Annie, Ellie o Tuwis törsiga efter allt bus..

 

Efter mitt arbetspass ilördag så bröjade ja känna mig krasslig, och värre vart det.. Mogge o pappa höll på och fixa vår bil, och ja o tuwis va i ekängen, febern kom, örat gjorde och och halsen..När vi kom hem så slängde ja mig i soffan och frös som aldrig förr, somnade vid 19.30 vaknade till vid 00.30 fick in och la mig, fick ta panodil, febern va på 40 grader då.. Frös som aldrig för, ont i hela kroppen ja höll på att få panik.. Låg med både mitt o mogges duntäcke på mig och frös endå.. Panodilen vägrade ju värka me, så höll på 1h ca innan den värkte och ja fick somna men vaknade igen viod 05.40 och det va likadant igen,... då fick ja väcka mogge och be om hjälp att hämta panodil, ja måste skit, sedan somnade ja om till 10.30.. dagen har ja vart krasslig, febern sjunker inte, örat ömmar och halsen värker.. jäkla skit säger ja.. Orken i kroppen är borta.. :(

 

Tuwis har fått en ny bilbarnstol. Hon fick själv välja färg, gissa vad det vart? - Rosa..

En Britax, somma märke som vi hade innan.. Så nu ska vi sälja den andra..

 



http://www.barnvagn.se/produktbilder/KID%20plus_Elena_02_BR_2011.jpg

Nehe, nu ska ja krypa ner och sova lite och hoppas att ja mår bättre snart, fick ringa och sjukanmäla mig till jobbet, känns förjävligt.. Men måste lyssna på kroppen som mogge säger!!!

 

Pöss på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0