Fredags mys...

För det är fredagsmys... Sjunger Tuwis hela tiden..

dagen har nästan blivit så som vi planerade.. Vart stor shopping på Maxi, och det va fler än vi kan ja lova.. Tuwis va duktig och lyssnade och höll i vagnen hela tiden.. :D Duktig tjeja!

Vi skulle ju tvätta bilen me men det va fullt över allt så det blev inget, hoppas vi kan göra det imorgon ist..

Eftermiddagen har vi spenderat i träskäng där vi vart bjuda på våfflor, det va mumma.. Tuwis älskar´t... Kom hem straxt efter kl: 19.00..Och nu är godiset, chipset och drickan framplockad.. :D Och självklart är ljusen tända me.. Mys pys som Tuwis säger!

ps: vägde mig hemma hos pappa idag igen och har ytterligare gått ner i vikt, - 3 kg.. Känns underbart.. Så funderade ja på vad ja gjort... och kan inte komma på nått.. Denna vecka när ja vart ledig och efter helgens kalas så har ja bara ätit känns det som.. Men men vågen visar minus och det är det som räkas.. hoppas att det fortfarande kan minskas.. :) Gör mig glad.. :D

Nehe, nu börjar straxt Let´s Dance och håller tummarna för Jessica Andersson.. Heja heja!

trevlig kväll..

http://1.bp.blogspot.com/_fZpKuTa0czs/ScpIx7nxWII/AAAAAAAAByU/K-WGS_6ML2M/s400/vafflor_topp_mars09.jpg

 


Kommentarer
Postat av: Mashiara

Kan leta upp sidan med förklaring till dig imorgon på blommorna :)

2011-03-25 @ 23:16:22
URL: http://mashiaraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0