Solig Fredag

Jaha fredag redan, vad denna vecka har sprungit iväg.. Går så fort när man har skoj..
Tuwis sov idag tilll 8.30 då hon vaknade av att hon va kissnödig och ville gå upp på toa, så det va bara att kliva upp.. Ja kände av  magen redan innan ja gick upp men när aj la mig igen kom det ännu mer, har ännu inte tagit smärtstillande men tror ja behöver det om ett tag.. Tror tyvärr att sjukdomen vill visa sig att den finns så ja inte ska glömma bort den.. :( har ju mått så bra en längre period nu.. Underbart skönt. och självklart ska detta komma straxt innan bröllopet.. :(Men ja hoppas verkligen att magen är lugn tills dess...

Sitter o tittar på nyheterna och tsunami i japan, herredud.. Stackare där nere..

idag jobb igen, kvälls pass.. Jobbar hela tiden och imorrn jobbar ja me fast på åleryd då.. Men man ska inte klaga när man har jobb eller hur!?

Nehe, nu ropas det att frukosten är klar..

Ha en bra solig fredag

http://isanam.com/scraps/friday/friday-graphics-3.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0