Måndag 23 Maj 2011

Jaha, då va sista helgen innan bröllopet förbi.. Och helgen har vart toppen..
Både ja o Mogge har iof jobbat men endå, ja jobbar fredag kväll och lördag dag.. Men redan på lördagen så fick ja så ont i magen så ja visste inte vart ja skulle ta vägen.. :( Och söndagen vart det värre, kunde knappt röra mig för att det gjorde ont, så fick tyvärr sjukanmäla mig.. :( Inte bra!!
Lördags kvällen spenderade vi hemma hos Tommy & Mona min faster o farbror och så va mina kusiner hemme den äldsta med flickvänn skoj och träffa henne.. Hon kommer även på bröllopet såå skoj..
Vi grilla och hade det jätte mysigt och trevligt.. tack igen!

5 dagar kvar tills den näst stora dagen ivåra liv kommer, och det är mycket denna vecka, ja jobbar idag och imorgon sedan är ja ledig fram till den 31.e skönt.. honenr ja göra lite mer,, och bara fokusera på en sak..Så veckan är full av saker att göra.. på torsdag är det även vernisage på Tuwis dagis så vi ska dit me mitt iallt.. Mormor/mamma ska me till dagis för sedan efter det så drar hon o ja ut till byggdegården och stryker alla dukar och sätter upp borden.. :)

Förstår ni hur mycket vi längtar, ska bli så skoj o mys..
Igår satt vi även och kolla på bröllopsresa står mellan två olika ställen.. :)

Nehe, dax att göra iordning sig innan jobbet.. :)

Pöss på er

http://reneebreig.files.wordpress.com/2008/07/brudpar.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0