Ålders noja!!

hahahah ja det har ja nog, sa till Mogge här om dagen att ja börjar bli gammal.. Att säga att man är 26 år låter så gammal, eller hur?
Att fylla 25 känndes hur bra som helst, men fylla 26 nu är det inte ens roligt! Är man knäpp!?
Det kommer upp så många frågor till mig själv, varför gjorde ja som ja gjorde?
Varför va ja sådan korkad och strulig tonåring, ibland när ja sitter och tänker så känner ja att ja kastade bort lite av min tonår på skit, varför? Mycket onödigt skit, ställt till mycket...
Förlorat tid med mina föräldrar, men det är dumt at va efter klock.. men ja hoppas at mina föräldrar är stolt över mig nu, när ja fått ordning på mitt liv och inte är strulig längre! 26 år och jag har blivit vuxen, fått en undrbar liten tjeja till dotter som är det bästa som hänt mig, och sedan en underbar man som jag älskar till stjärnorna och tillbaka!!
Ne, nu ska vi sluta prata om det, usch! blir deppig!
Idag är det jobb på schemat, jobbar kväll och dag imorgon och sedan fredag så ska ja och tuwis baka lite till helgen så vi ska fira denna ålders nojiga blivande 26 åringen.. :/ hihih
ja ja det är så livet är... man blir äldre!
Nehe, ska laga lite lunch sedan tar ja svarta faran och åker mot US..
Ha en bra dag..
pöss på er
vi tre mot världen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

JA gumman jag som mamma är stålt över dig, och det är nog din far med skulle jag tro hihihi, men du ålders noja redan hehe vänta tills du är 30 då kan du börja prata noja heheh.... Älskar dig ses på lördag kram & pussen

2011-11-17 @ 00:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0