Mitt i veckan..

jaha då va det onsdag, denna vecka har bara rustat förbi..
Idag jobbar ja kväll, och sedan förstås dag imorgon sedan är jag 3 ledig, gött.. :D Vad ska man hitta på och göra på fredag med manen jobbar o ja o tuwis e hemma, någon som vill göra nått??? Hojta till!
Annars helgen kommer bli lung, ja o tuwis ska umgås med Robin, trevligt.. senda på söndag ska vi på husvisning.. Spännande.. Får se hur det går.. Så ja ska nu ringa banken och diskutera lite.. Alltid lika givande!!
Har precis suttit och betalat alla räkningar sååååå skoj, eller inte.. Men nått som va skoj va att betala turkiet resan.. Så nu är den betald och 9 maj kl: 07,05 förhoppningsvis lyfter vi mot Turkiet och Side.. Ska bli helt underbart..
Tuwis pratar om det och vi längtar.. Visade bilder på hotellet för Tuwis och vilken stor vatten rutschkana det fanns och den har hon lagt på minnet.. Den ska hon åka med pappa... :D Komer bli så skoj och få uppleva detta en resa som familj.. underbart !! Längtar bara mer ju mer ja pratar om det.. men 7 månader kvar e det.. :( Hela tråkiga vintern! Men men det går..
Igår kväll satte ja mig och skickade iväg beställning på en fotobok från vårt underbara bröllop.. Har tagit 3 dagar och gjort den, så ja hoppas den blir bra när den väl kommer.. Skoj och ha.. Ska stå fint i vitrinskåpet.. Ett fint minne från våran näst störta och finaste dag i våra liv..  Visar bild när den kommer! :D
Nehe, en kopp kaffe till och sedan hopp in i duschen för att sedan styra svarta faran mot Us.. :)
Hoppsa ni alla får en bra kväll..
pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0