Nytt till köket!

Klickade hem gardiner till köket idag, så som jag har letat efter gardiner som passar mig/oss vårt hem.. i ca 1 år nu.. herregud va svårt det ska vara..
Har kollat på dessa gardiner x-antal gånger tidigare men idag slog ja till.. Hoppas oxå att dom blir bra live och väl uppe annars skicka tillbaka och leta vidare.. Men håll tummarna.. :P
Skulle vilja ha svara lampor oxå i fönstret rätt höga, tips?
Denna dag, vad ska ja säga, vi har inte gjort så mycket, jag köpte en ny klänning till Tuwis som hon ska ha imorgon på dagis fotograferingen,,, Hon vart helt underbart fin i den.. passade henne som handen i handsken..
Hon är alltid vacker våran dotter, en liten underbar prinsessa...
Imorgon när Tuwis e på dagis och fotografering så ska ha upp till Mag & Tarm för undersökning.. Har tyvärr haft lite kompikationer senaste dagarna som gör mig väldigt rädd och fundersam.. Men hoppas verkligen att läkarna säger att allt är bra och som det ska.. Mamma ska me, vill inte åka själv ifall att, jag tänker alltid ut det värsta, typiskt mig! Inte bra, måste lära mig att tänka om.. men hur gör ja det då?!! Lättare sagt än gjort!
Nu fortsätter Desperate House Wifes..
Vilken tv. kväll det har vart idag:
  • Kl: 19,00 Sjukhuset
  • Kl: 19,30 Halv åtta hos mig
  • Kl: 20,00 Äntligen Hemma
  • Kl: 21,00 DHW
Älskar´t
Ha en bra kväll..
Pöss

Kommentarer
Postat av: jagg

de här e fina har dom i mitt vardagsrum.. http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=162199083



de här kanske skulle passa gardinerna också:

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=164640745



lycka till!

2011-10-04 @ 22:57:30
Postat av: maria

snygga höga lampor finns faktiskt på ullared,, och nilliga me ,, :) kram på er

2011-10-05 @ 20:22:40
Postat av: Kina

Hej!

kan du be din man (min omöjliga son) att ringa mig.

Jag har försökt i över en vecka att få kontakt med honom....grgrgrgrrrr!!!!!!! =(

Tack//Svärmor.

2011-10-05 @ 20:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0