Min Bäste vän..

Jag kan inte lova dig att jag aldrig kommer förändras
Jag kan inte lova dig att jag inte kommer ha olika humör
Jag kan inte lova dig att jag aldrig kommer att såra dig
Jag kan inte lova dig att jag inte kommer vara nyckfull
Jag kan inte lova dig att jag alltid kommer vara stark
Jag kan inte lova dig att min brister inte kommer märkas

Men...

Jag lovar dig att jag alltid kommer stötta dig
Jag lovar dig att jag ska dela min tankar och känslor med dig
Jag lovar dig att ge dig frihet att vara dig själv
Jag lovar digatt försöka förstå allt du gör
Jag lovar dig att alltid vara helt och fullt ärlig mot dig
Jag lovar dig att skratta och gråta med dig
Jag lovar dig att hjälpa dig nå dina mål



Men mest av allt..

Jag lovar att alltid älska dig.







Kommentarer
Postat av: Annie

Älskar dej!

2011-09-01 @ 22:11:17
Postat av: Fru Jensen

Hej gumman!



Hoppas ni har det bra i värmen och njuter ordentligt!



Tack för alla tips, guld värt.



Jag köper lacken från http://transdesign.com/ eller http://www.8ty8beauty.com/. Där kostar de ca 3 dollar styck alltså ungefär 20 kr... I Sverige får man ge mellan 100 och 200 spänn! Visst, det är lite frakt och i värsta fall åker man på tull, men det blir ändå så sjukt mycket billigare!



Kram

2011-09-06 @ 21:18:28
URL: http://fru-jensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0