Torsdag

Idag är det torsdag och jag har vart på smärt utbildningen, mycket intressat kurs kan ja lova.. Mycket kännslomässigt..
Lämnade en glad tuwis till dagis imorse, och dom hade idag vart i skogen och latjat och det va även dropp in fika på dagis idag. men tuwis hade redan fikat innan ja kom så vi stanna en liten stund sedan åkte vi hem och väl hemma så hinner man knappt innanför dörren förens tuwis vill gå ut och latja och självklart får hon det utan tvecka.. På med regnkläder och sedan sprang hon ut.. Även att det inte finns andra barn ute så latjar hon själv och har det skoj.. Underbart och se henne leka.. Älskade barn <3
Ikväll är det Revange på Tv jag bara älskar detta program, går inte att få kontakt med mig under denna timme säger Mogge.. bäsa tv-prigrammet ,,,
Nehe, ska ut och hjälpa mogge i köket,
Hoppas ni alla haft en bra torsdag
våran lilla snutta ute i duggregnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0