Önskar:)

Som dom flesta vet jag jag riktigt petig över vad mitt barn har på sig, sätter inte på henne vad som helt.. Lite kräsen får man va, eller hur?

Var inne på Åhléns en sväng idag och hittade massa fint till båda barnen.,, hitta en sådan fin och underbar klänning till tuwis som jag verkligen önskar mig till henne: (tyvärr fanns ingen bild på hemsidan på den) men den var mörkblå i botten och små rosa/röda blommor på och och sedan lite knappar och krus på bröstet... Den va så fin, ett måste till henne i höst)
Hitta även lite annat som inte fanns på hemsidan så ja kan visa men lite fanns det bild på iaf...

En kofta (pippi, bild kommer nedan) till tuwis ist 110/116 önskas

Och sedan en Pippi tröja till bebis i stl: 62 ( bild nedan)
Samt en pyjamas påse i stl 50/56 till bebis..

Detta önskas kanske till julklapp ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0