Slut på veckan ...

Jaha då va denna fredag oxå snart slut, dagen har vart mysig en heldag med tuwis..
Blev ju en lång frulle mycket prat, tuwis är ju så rolig nu alla hennes funderingar och tankar... Funderingar på världen och allt runt om.. Vissa saker får man verkligen tänka till på... Hon är så smart våran sessa:)

Barnmorskebesöket gick mycket bra...
Vikt kurvan är + 1 kg till sammanlagt + 11 kg i v.34, mycket nöjd;)
Magen är även den vuxit sakta men säkert + 1 cm alltså 33cm nu,
Hjärtljud stabila ligger på 142s/m
Och skruttan i magen är fixerad och låååångt ner ligger hon.. Och det känns kan ja lova att hon ligger långt ner...
Allt ser toppen ut så det är skönt och höra 7 veckor kvar...

Efter BM besöket åkte vi till ikano och hämtade ut min mobil.. Jippi! Äntligen! Skönt och ha den tillbaka..
Men det tråkiga är att alla mina nummer är borta;( så messa mig gärna ni som har mitt nr;) tack!

Kl.16 hämtade vi migge efter jobbet sedan begav vi oss hemmåt och sedan dess bars njutit av att familjen är samlad..

Nehe ska be min älskade man om lite fotmassage nu ;)

Ps: inrednings party någon som är intresserad? Hör av er har nämligen bokat in ett nu i september! Så hör av er för mer info :) företag zelected by house


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0