Söndagen

Hade jag inte vart gravid eller iaf inte föda så snart så hade jag absolut vart på audition för körslaget, vilken dröm det hade vart:) älskar ju att sjunga:)
Men men... Kanske fler tåg kommer!

Idag har vi inte gjort mycket slappat, vart och kollat på ett en spegel till hallen men hittar ännu ingen vi vill ha, någon som har tips på vart man hittar en snygg vit spegel? Tipsa gärna! ;)

Mogge och tuwis sprang även in på stadium outlet en sväng medans jag väntade i bilen och dom kommer ut med en jätte fin addidas dress till bebis:)

Var hemma hos mamma en sväng och hälsade på... Sedan begav vi oss hemmåt och gjorde mat idag blev det spagetti och köttfärssås, vad gott det e;) hihi

Nu slappar vi i soffan och kommer nog va kvar här resten av kvällen...

Imorrn får vi se om tuwis går till dagis hon är lite hostig och så... Skruttan dagis basiller är inte att leka med...

Nehe mysa ner mig i soffan då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0