20/12

Torsdag va det ja, Tyra och jag gick upp vid 9.50. Tuwis gick upp och la sig i soffan vid 9.00.. Skönt:)
Vi åt gröt frukost och Tyra va så nöjd i babysittern i dag:) så fick äta frulle lugnt:) inte illa!
Sedan somnade Tyra i 1,5h så ja hann drick kaffe, lyssna på musik plocka i ordning:) skönt och få iordning lite små saker..
Framåt 13 började vi göra oss i ordning för att dra till ikano för att inhandla kläder till tjejerna som dom ska ha på sig på både jul och nyår, finns massor fint till tuwa men tyvärr inte så mycket till små plättar som Tyra.. Men hitta en hoppas den blir bra:)
Träffade på mamma o Petra på ikano trevligt:)

På kvällen har jag vart hos Johanna och fått mina naglar fina:)

Efter det när vi nattat Tuwis började vi slå in julklappar ock tror ni ja kunde låts bli att ha dom under granen, icke:) så Tuwis kommer få chock imorgon när alla klappar redan ligger där..

Imorgon ska vi till BVC igen vägning samt ville dom ta massa prover på henne.. Hoppas att inget visas..

Nu ska ja sova för imorgon ska ja möta Annie på maxi 8.45 för att julhandla mat:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0