21 december 2012

Denna dag är en dag jag vill radera från mitt liv... Usch fy och helvete säger ja.
Allt har gått fel och åt helvete ..
Jag vill inte ens prata/skriva om det blir bara så jäkla arg igen!!

Men BVC ringde ju igår och ville att vi skulle komma idag igen för att väga och näta Tyra igen..samt ta prover på henne för att utesluta vissa saker, för att hon inte växer!
Idag vägde hon

-4830g alltså + 10 g sedan i onsdags, jippi bättre än inget..
Proverna visa inget allt såg bra ut på dom.
Nu ska vi ha läkarkontroll varje vecka samtidigt din vägningen ett tag framöver!
Nu en vecka ska vi testa och intensiv amma varannan timme på dagarna sant var tredje på nätterna samt komplettera ett mål med ersättning..
Får se hur detta går, skönt att Mogge e ledig och har till o me erbjudit sig att ta nattmålen varannan natt så jag får sova.. Så antingen pumpar jag ur eller så blir det ersättning på nätterna...

Nu är iaf all mat inför måndag klart, samt alla klappar är klara! Förutom en som inte hann komma med post :( kommer nästa vecka, riktigt tråkigt men men inget att göra åt !

Ha en toppen fredag!

Älskade barn<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0