Godnatt

Jaha denna dag har verkligen bara rusar förbi:)
Ikväll har vi förberett morgon dagen Lucia! Fixat och packat alla lucia kläder och krona:) flätat håret då deg blir lockit tills imorgon..
Fast hos oss är luciatåget utomhus! Så mössa e det som gäller;) men men
Är så stolt så kommer säkert en tår i ögat i år me :) är ju helt underbart att då se dina barn uppträda eller liknande man blir så stolt :)

Nu ikväll fick jag äran att läsa kapitel boken för Tuwis mysigt:)

Nehe ska pumpa lite innan sängen kallar!

Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack för kommentaren:) Vad skönt att det inte bara är jag som känner så. Tack så mycket era tjejer är också underbara. Hoppas Tyra börjar gå upp i vikt snart och blir friskt:)
Det är lite känsligt ämne men han hade fått testikelvridning. Men nu är det fixat förhoppningsvis:) Kram

2012-12-12 @ 22:34:55
URL: http://charlottelilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0