Gott Nytt År

 

2012 har varit ett jäkla skit år rent utsagt!
Det enda som har fullt upp hela detta år är Tyras födelse...
Och självklart alla dagar med våra fina barn är underbara :)

Vad har hänt 2012:

Januari: Vi blir husägare

Februari: Vi plussar med vårt andra kärleksbarn, får nyckeln till huset och flyttar .

Mars: meddelar familj o släkt att tuwa ska bli stora syster

April: jag blir sjukskriven :( och vi får vattenskada i köket:(

Maj: en underbar resa till Turkiet.
Renovering och bo o fläktar i köket på börjas

Juni: magen växer och vi får reda på att vi väntar en liten tjeja <3

Juli: en weekend till Dalarna och njua av den snåla sommaren

Augusti: diggiloo konsert, vi firar 10 år tillsammans <3

September: dränering på baksidan på börjas

Oktober: vår älskade lilla Tyra kom till oss den 9/10, lycka<3

November: livet som tvåbarns mamma är i Fullgång och älskar't

December: Tyra är sjuk, sjuk känns som man stannar lite!
Stackars liten, bli bättre <3

Och nu är vi här, en snabb repris av vårt år. Hänt mycket skot imellan men inget att ta upp..

Hoppas ni alla får en bra kväll och va rädda om er!
Så hoppas vi att 2013 blir ett bättre år

Gott Nytt År till er

 
 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Läste i Annies blogg om vad som hänt er och kände att jag ville skicka en hälsning. Vi har bara träffats en gang och det är snart 4 ar men jag har läst din blogg fran och till.

Jag tänker mycket pa er nu i er tuffa tid och önskar av hela mitt hjärta att Tyra tar sig egenom detta utan komplikationer och att ni orkar.

Kram fran Maria (min äldsta dotter heter Emilia)

2013-01-07 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0