Helgen!

Denna helg har vi verkligen inte gjort nått.. Bara varit, slappat..
Välbehövligt och skönt!

I fredags så var jag på julfest med jobbet! Så himla roligt och träffa alla! Och som vanligt så är kirurgens fester nått speciellt! Vilka arbetskamrater jag har :)
Här hemma hade det gått hur bra som helst! Mogge och tuwa hade gjort lax passa på när jag inte är hemma :)
Lördagen sov jag länge eller gick upp och åt frulle med familjen sedan gick jag Och Tyra och la oss igen.. Kände mig bakis även att jag va nykter ! Hur blir ja då första gången jag dricker :/!?

Igår söndag fick vi besök av Tommy o Mona mycket trevligt och mysigt:)
Tack snälla för presenterna till tjejerna och den fina blomman :)
På em åkte vi till svärmor trevligt!

Och nu måndag igen , Tuwis är ledig så vi har skrivit klart alls julkort som ska läggas på lådan idag, jag har vart ute och skottat fram framsidan efter ert ytterligare snöfall just nu sover Tyra och jag och Tuwis har krupit upp i soffan och ser på nya Disney filmen Modig!

Hoppas ni alla haft en mysig helg och en bra måndag!

Ps: Tyra är mycket bättre äntligen, såg än skillnad i lördags! Så skönt för henne!

Bilder från helgen :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0