Lucia

Mys frulle började denna lucia med, levande ljus, god frulle och två underbara glada tjejer:)
Kl:10.00 skulle Tuwis va på dagis idag även att hon igentligen var ledig så fick 15h barnen gå 10-15 idag:) trevligt och roligt för dom.
Under tiden hon var där så var jag på kvinnohälsan och efterkontroll.. Allt gick toppen roligt och mysigt att visa upp Tyra för min BM :)

Efter det åkte jag och hämtade upp lillebror som ville ha hjälp med klappar så blev ett varv på ikano kom iaf hem med två klappar :) inte lätt med klappar kan ja lova.. Till barnen e det kul och köpa med riktigt svårt till övriga!
Robin följde med på lucia firandet på dagis något Tuwis verkligen såg fram emot

frågade henne nu kväll vad var bäst idag?

att Robin kom fick ja till svars:) gullungen! Även att hon inte är klägig på honom eller inte jätte intresserad nör dom ses så är han viktig för henne! Pratar om honom rätt offra lika så om sina mostrar o faster! 

Lucia tåget var utomhus brr kallt men mysigt ändå:) vi har alltid haft inne förrut då trevligt och testa nått nytt. Lucia tåget var jätte fint många tomtar:) Tuwis fick gå först i ledet och va stolt hon var:) och även hennes mor och far kan ja lova, jag fick tårar o ögonen i år me:) min stora fina tjeja
Efter det hemmåt laga mat och Tuwis ville inte ta av sig lucia linnet så det sover hon i :) gullungen !

Ikväll klädde vi även julgranen mysigt och trevligt:) bara klapparna som saknar nu ;)

Nu sover stora sessan, den lille ligger i mogges knä och vi ser på recenge innan sängen :)

Hoppas ni alla haft en mysig lucia:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0