Måndag

Natten har vart lite halv tuff Tyra har vaknat varannan timme och hostat massor och vart jätte ledsen..:( lider med henne usch!
Hon har ätit varannan timme i natt me då hon inte äter så mycket åt gången r/t att hon tycker att det är jobbigt och tufft med andningen.
Prata med 1177 igår ang hennes hosta och dom koppla mig till Bava och fick prata med ssk och hon sa att det är troligtvis RS virus. Det var masa barn där uppe med RS virus igår kväll :( men blir hon påverkad i andningen mer än vad hon är så ska vi ringa igen!
För hon har så mycket slem som hon inte får upp :(
Så inne dag idag me tror ja, tanken va en promenad men det är -15 grader ute hur bra är det !? Hmm vet att frisk luft lr jätte bra när man är sjuk men...
Hoppas verkligen att detta lägger sig väldigt snart! Vi vill ha tillbaka våran glada bebis...

Tuwis är inte sjuk iaf hon har lite hosta bara peppar peppar!

Vi skulle åkt till Ullared på onsdag men det blir det tyvärr inte så lillsessan är dålig...

Nehe ska ge henne lite mat..


Kommentarer
Postat av: Rebecka

När min lilla Amelia var 10 veckor fick hon kikhosta. Jättehostig och slemmig, det är ovanligt idag men finns ändå.. Hopas er lilla blir bra snart och att de inte är nåt allvarligt!

2012-12-03 @ 19:08:34
URL: http://www.rebeckaevald.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0