Mormor mys

Idag jag barnen myst med mormor hela dagen och kvällen..
Mamma va här även kvällen då Mogge va på julbord med jobbet..'
Vi åt mat, latja fika och bara va:)
Idag va det mormor som fick natts Tuwis och läsa bok:) mys!

Tyra har vart på skrik humör heja dagen i stort sätt.. På em så va hon över trött. Men vägra sova.. Hon har sovit 1 1/2h på 10h inte illa för att vara 2 månaders bebis:) hon somnade äntligen vid 20 efter mat från flaska för bröstet tog hon inte när hon var så arg. Men när vi skulle gå och lägga oss så vaknade hon så bytte blöja, och gav henne mat och självklart blev hon hur pigg som helst.. Så nu äntligen sover hon;) haft en glad och halv pigg bebis liggandes i sin säng.. Knölat fram och tillbaka men inte sagt ett ljud :) men ändå kan inte ja sova då ja vet att hon är vaken så ska försöka sova nu me klockan ringer kl:7 och innan dess amning igen kl 4..

Ps: va på KK idag av kontroll av extrem blödning sedan i söndags natt och visade sig att jag hade en cysta sant myom :( fått ny kontroll tid igen om 3 månader för att se så dom inte växer ..
Lustigt att det ALLTID ska va nått, när faan får det va lugnt!?

Bild från idag :


Kommentarer
Postat av: mamma

Här varit en alldeles underbar dag å kväll med mina 3 fina tjejor, tack... Kramar

2012-12-18 @ 01:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0