Söndag

Vilken slappar söndag, så skönt!
Mogge tog Tyra imorse så jag fick sova, han kom in och väckte mig vid 10.30 underbart skönt, tack! :)
Det behövde ja kan ja lova, har känt mig allmänt sliten och trött i en vecka nu..

På fm eller efter frukosten (blev sen frulle för oss alla idag ;) ) så bakade jag och Tuwis lussekatter:) riktigt lyckat och gott:) efter det blev det lite mat och sedan fik vi ut hela familjen på en promenad och pulkåkning:)
Vi gjorde en snölyckta som nu lyser fint här utanför :)

Nu har Tuwis badat och vi har tagit ett lussefika till julkalendern:) mysigt!

Imorgon måndag och Mogge ska på julbord med jobbet någon som vill göra oss sällskap på em/kvällen hojta till ;)

Nehe ska mysa ner mig i soffan med resten av min fina familj..

Hoppas ni haft en mysig tredje advent:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0