Sötisar

Nu är morgondagens efterrätt gjord,cheescake hur underbart gott som helst:) min favorit;)
Blev ju ändrade planer för morgondagen.. Vi skulle ju vart här hos oss men ist så är vi hos Annie. & Fredrik.
Det blir en lugn och skönt avslut på detta skit år.. Det som har lyst upp detta är Tyras födelse:)

Just nu så sitter Tuwis och badar och jag och Tyra sitter nu och försöker få i henne lite mat..
Förrut så kom ja in i vardagsrummet och blev helt såld, Tyra satt i babysittern Mogge bredvid och sitter och berättar och visar Tyra våt bröllops fotobok.. Så himla gulligt;)

Nehe dax att dricka upp kaffet och pilla i Lill sessan resten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0