15 Februari 2012

Dagen har äntligen kommit som vi har längtat.. Men den har gått väldigt sakta med kan ja lova om ni frågar mig medans mogge säger tvärt om...
Det som händer idag är alltså att vi får nyckeln till vårat radhus, Jippi.. En stor dag för oss..:D Det ska bli såå skoj och börja renovera och sedan få flytta in.. längtar!
Tuwis ser fram emot detta med, få ett nytt stort rum, skrivbord och tomt bara det är ju guld värt det näst bästa.. Det allra bästa är att vi får två toaletter..:D Guld värd!:D Hihihi
kl, 15,00 idag ska vi till mäklaren och göra klart all betalning och lämna över nycklarna.. sedan gasar vi mot huset omg..:D Målaren kommer i kväll och ska kolla läget..:D
Sedan är det bara att börja riva.. hihi Kommer finnas massor att göra så vill ni hjälpa till så hojta till.. ;)
Igår va ju även ett meddelande till Tuwis och Mogge i corren på alla hjärtans dag, här kommer bilden till mina <3 -an ..
Hoppas ni alla får en bra dag, för det ska vi ha.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0