Norrsättersgatan

idag va det itne roligt at lämna sessan på dagis kan ja lova, jag gick där ifrån med gråten i halsen.. Och när ja vet att hon inte vill vara där så är det extra jobbigt..
Så ja gick hem efter lämnat henne och ringde till kommunen för att höra efter om dagis plats i malmslätt och fråtill svar att ni är erbjuden en platts på norrsättergatan från den 12/3, alltså tidigare än vad vi hade satt.. Och jag sa JA direkt, behöver inte fundera.. Och detta känns helt underbart.. och rigna och säga upp platsen på ugglan va ännu bättre.. :D
Förstår ni lyckan... :D
Detta kommer bli kanon bra...:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att ni fått plats :) har vänner som har sina barn på norrsätter och de trivs jättebra! Kul att flytta snart :) kram Marina

2012-02-10 @ 14:14:41
URL: http://marre10.blogspot.com
Postat av: Lisa

Vilken avdelning har ni fått plats på? Min Alma gick på Sjöhästen. Lena och Ann-Sofie där är superbra! Och miljön utomhus var också bra. Bäst i malmslätt tyckte vi då vi var runt på alla utom ett och tittade.

2012-02-10 @ 23:07:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Mamma

Låter jättebra tycker jag, hoppas hom kommer att trivas där.. Kram

2012-02-13 @ 00:33:38
Postat av: moffa o mommo

Hejsan!Vi tittade pa bilden pa datorn nu. Hon e for sot varan sessa, ser sa stor ut.Har ar det bra. har varit jattevarmt ett par dagar nu, men vi kan ju svalka oss:)hi,hi. Hilton e ofantligt stort. Vi har en underbar utsikt fran var balkong.Frukosten e helt fantastisk. Kan ata precis va du vill;)kul att fa nyckeln snart, spannande.Hoppas allt gar bra. Tanker pa er, onskar ni va har.Bamsekramar o pussar till Tuwis, alskar er. Moffa o mommo/Phuket<3

2012-02-13 @ 10:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0